Wednesday, August 3, 2011

RUMAH AGAM SHAH RUKH KHAN

Satu-satunya bintang Bollywood yang diberi gelaran Datuk oleh Malaysia (Kerajaan Melaka) adalah Shah Rukh Khan. Shah Rukh Khan bukan sahaja mencipta namanya di Malaysia dan di negaranya sendiri iaitu India, tetapi cukup terkenal di seluruh dunia.


Filem lakonannya yang berjudul Dilwale Dulhania Le Jayenge mencipta sejarah apabila ditayangkan dipawagam selama beberapa tahun. Lain-lain filem yang menjulang nama bintang Bollywood ini termasuklah Dil To Pagal Hai, Kuch Kuch Hota Hai, Kabhi Kushi Kabhi Gham dan banyak lagi. Pendapatannya dijana menerusi filem dan salah satu pelaburan pendapatannya adalah pada sebuah rumah agam yang tersergam indah. Entah betul atau tidak, inilah gambar-gambar yang diterima daripada emel yang mendakwa inilah gambar rumah milik Datuk Shah Rukh Khan.

























5 comments:

  1. betullah rumah SRK ,aku dah pernah pegi mintak aoutograf..

    ReplyDelete
  2. giler ar dah pegi umah die...die ade bela anjeng x...?hehe

    ReplyDelete
  3. btl ke?? cntiknye umah dye....untung bini dye....hihi

    ReplyDelete
  4. haha ni bukan rumah dia lah. sgt confirm.

    ReplyDelete
  5. tq charmedlass...mcm sy tulis kat entry ni..entah btul entah tidak....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...