BILA CHEF DAH BOSAN

Thursday, December 16, 2010

"Lepas ni aku dah tak nak buat rancangan memasak dah. Aku dah bosan. Dah berpuluh-puluh tahun aku buat benda yang sama. Aku nak duduk kat rumah je. Lepas tu aku nak kawen janda kaya. Ada sape-sape mak janda kaya kat sini", seloroh chef nombor satu di Malaysia, Chef Wan dalam satu rancangan masakan. Usikannya mengundang gelak tawa para penonton. Mungkin ada benarnya Chef Wan sudah bosan terlibat dengan program masakan.

Gambar-gambar dibawah tiada kaitan langsung dengan Chef Wan. Tetapi masih berkait rapat dengan kerjaya chef dan perkataan 'bosan'. Apa akan jadi kalau chef dah bosan? Kreatif seperti ini?






















Ya! Chef yang menghasilkan replika dan ukiran ini sangat kreatif. Mungkin ketika dia sedang bosan!

0 ulasan:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...