BOLA CINTA

Wednesday, October 27, 2010

Apabila pasukan England bungkus awal semasa Piala Dunia yang lalu, Frank Lampard mungkin mengadu pada isterinya. Isteri Wayne Rooney pula mungkin menyabarkan suaminya yang terkenal dengan sikap panas baran.

Iker Cassilas pula dikatakan menjadi punca kepada bolosnya bola Switzerland ke gawang gol Sepanyol kerana kekasihnya yang merupakan seorang wartawan ada berdekatan dengan gawang gol ketika itu. Malah Cassilas tersipu-sipu malu ditemuramah kekasihnya usai Sepanyol dinobatkan juara World Cup.

Habis bahang Piala Dunia, pemain-pemain bolasepak bertaraf superstar kembali ke kancah liga menyarung jersi Manchester United, Chelsea, Arsenal dan sebagainya menerusi English Premier League dan bermacam liga lagi di Eropah dan Amerika Latin. Kalah menang dan suka duka mereka di padang bola semestinya dikongsi bersama isteri ataupun kekasih hati.

Sebelum ini kita sudah terlalu biasa melihat gambar pasangan David & Victoria Beckham. Apakata kita lihat wanita-wanita di sebalik kejayaan beberapa pemain bolasepak terkenal dunia.

XAVI

WESLEY SNEIJDER

ROBIN VAN PERSIE


FERNANDO TORRES

THEO WALCOTT

CARLOS TEVEZ

JOHN TERRY

WAYNE ROONEY

ROBINHO

RAFAEL VAN DER VAART

PETER CROUCH

KAKA

JOE COLE

STEVEN GERRARD

FRANK LAMPARD

DAVID VILLA

MICHAEL BALLACK

ASHLEY COLE

ANDREI ARSHAVIN

0 ulasan:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...